Cara Cerahkan Kulit Secara Semulajadi Tanpa Ubat Dan Suntikan

FB_IMG_1538923802811

Perempuan dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Siapa yang tak suka dengan kulit cantik, bukan semata nak impress orang tapi lebih kepada nak bina keyakinan diri untuk duduk di  tengah ramai.

Pernah saya terdengar satu kisah, wanita yang rasa seolah-olah mahu bunuh diri disebabkan masalah jeragat kronik yang beliau ada sehinggakan sangat stress dan malu untuk berhadapan dengan orang ramai.

Walaupun banyak lambakan produk diluar sana, berhati-hatilah dengan apa yang kita pilih. Carilah yang diyakini selamat, semulajadi dan berkesan. Ikuti kisah dan pengalaman wanita ini.

Assalamualaikum

Nama saya Zainah Mukhtar. Saya pengguna dan juga pengedar vitamin Shaklee.

Saya dah makan hampir semua vitamin shaklee sejak 2 tahun lalu, ada 4-5 jenis yang belum. Vivix adalah yang terbaru saya cuba. Sebelum ni memang selalu tengok kawan-kawan dan pelanggan jer yang bercerita tentang keberkesanan vivix ni. Terdetik juga dalam hati, satu hari aku mesti cuba vivix.

Cara Cerahkan Kulit Secara Semulajadi Tanpa Ubat Dan Suntikan

Dipendekkan cerita, saya dapat sebotol vivix hasil daripada bermain kutu. Sebab vivix ni agak mahal untuk saya sebagai seorang surirumah, jadi nak cuba punya pasal main kutu vivix la.

Sebelum minum vivix saya memang dah amalkan vitamin2 lain juga seperti ESP, VITA C, VITA E, B COMP, OSTEMATRIX, GLA, ALFALFA dan beberapa lagi. Setiap hari memang ambil vitamin2 ni semua. Saya ambil untuk menjaga kesihatan dan untuk kecantikan.

Saya teruja sangat dengan vivix ni. Saya nak buat ‘eksperimen’ kat diri sendiri. Sebelum ni ramai dah cakap vivix ni best, vivix ni vivix tu, jadi tiba masa saya pula nak cuba.

Saya berhenti ambil vitamin2 yang lain kecuali ESP 3 hari sebelum minum vivix. Saya dengan ESP ni kawan baik, waktu sarapan mesti minum segelas ESP. Saya jarang ambil sarapan yang berat2, cukup segelas ESP untuk memberi saya rasa kenyang dan tenaga sehingga waktu makan tengahari.

Maka saya cuba vivix satu sudu kecil buat permulaan selama 3 hari. Selepas 3 hari saya ambil 1 sudu besar pula. Saya mula perasan ada perubahan bila saya tengok cermin selepas bangun tidur. Wow!! Sangat luarbiasa kesan vivix ni, kulit wajah saya nampak lembap dan pori2 terbuka dah berkurang. Lepas seminggu tona kulit dah nampak makin lebih sekata dan semakin cerah. Saya senyum sorang2 depan cermin, seronoknyaaa.

Sekarang barulah saya percaya yang vivix ni betul2 memberi kesan untuk awet muda. Sebelum ni macam kurang percaya sebab tak cuba sendiri.

Saya memang takde pakai krim kecantikan. Krim malam NutriWhite yang saya pakai sebelum ni pun dah lama habis sebelum saya minum vivix.

Jadi saya sangat syorkan pada semua yang nak wajah awet muda tapi malas nak makan vitamin banyak2 atau nak tepek krim siang malam, elok sangat minum vivix 1 sudu sebelum tidur. Bangun pagi tengok cermin mesti senyum sorang-sorang.

Orang kata tak kenal maka tak cinta. Tak cuba maka tak tahu. Begitulah dengan vivix, mesti kena cuba sendiri. Itulah kesan vivix kepada saya. Terima kasih Shaklee, terima kasih Supermom Shaklee Story.

FB_IMG_1538923802811

 

CARA DAPATKAN VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sekiranya anda ingin mendapatkan bimbingan dan konsultasi sebelum pembelian, sila hubungi Puan Zulaikha ditalian 018-3164133 untuk pertanyaan, bimbingan dan cara pengambilan yang betul akan diberikan setelah pembelian dibuat. Terima kasih 🙂

beli-sekarang-juga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge