Cara Detoks Semulajadi, Paling Selamat Dan Berkesan

cara detoks selamat 1

Sekarang dah banyak cara detoks yang dikongsikan dilaman sesawang dan socmed, namun macam mana kita nak pastikan cara detoks yang paling selamat dan berkesan untuk badan kita? Betul ke lambakan produk yang ada kat luar tu semuanya selamat?

Sebenarnya, ada cara detoks semulajadi yang selamat dan berkesan untuk kita. Saya sendiri berpengalaman dan mendapat kesan yang baik dengan cara detoks semulajadi ni. Dan yang paling penting, program detoks ini direka oleh pakar-pakar dalam bidang kesihatan iaitu Dr Jamie McManus dan Dr Bruce Daggy, dan dijamin berkesan untuk mereka yang mencari solusi untuk isu-isu berkaitan kesihatan.

Cara Detoks Semulajadi, Paling Selamat Dan Berkesan

Ini cara dan set detoks semulajadi, paling selamat dan berkesan yang saya sendiri dah rasai. Dan sekarang saya kongsikan pada anda semua yang mahu melakukan detoks dengan bimbingan.

cara detoks selamat

 

Antara kesan dan kebaikan detoks semulajadi ni :

  • Berat makin turun
  • Makin bertenaga
  • Tak craving junkfood
  • Jerawat hilang
  • Perut makin slim
  • Parut makin pudar
  • HFMD anak sembuh
  • Body age menurun
  • Visceral fat berkurang
  • Muka makin berseri
  • Power rabun mata tak naik
  • Migrain makin berkurang
  • Tekanan darah kembali normal
  • Kuku lebih pinkish
  • Rekahan tumit berkurang
  • Resdung makin berkurang

Set Detoks Semulajadi Paling Selamat Dan Berkesan

 

VIVIX

Untuk detox satu badan, membaiki sel, DNA dan semua sistem badan badan kita. 

DTX COMPLEX

DTX untuk detox hati – buang benda-benda asing dari liver kita.

Setiap hari sel hati akan di tukar.

DTX banyak bantu hati kita buat kerja buang toksin.

Sebab itu, kalau makan DTX, badan rasa lebih ringan dan cergas.

Bukan kata hati kita tak mampu buat kerja, tapi toksin yang berpuluh tahun duduk dan disumbat masuk dalam badan kita, itu pun belum habis urus, nak kena urus toksin yang baru masuk semalam dan hari ini.

Penat hati kita. Sebab itu kena bagi hati kita personal assistant. Kat sini, personal assistant hati adalah DTX.

Herblax

Herblax ada bahan yang membantu kita melawas.

Ia bantu detoks usus.

Tahu tak, setiap hari kita perlu buang air besar, sekurang-kurangnya, sekali sehari.

Kalau tak, ada masalah dengan badan kita.

Najis kita tu buang banyak toksin dalam badan.

Kalau kita tak buang air besar, maksudnya toksin kita masih duduk elok dalam badan.

Kalau toksin duduk lama dalam badan, dia akan kacau kesihatan kita.

Macam sampah kat dapur, kita tak buang sehari.

Mau nya esok takut ulat datang, atau berkulat.

Boleh jadi kotor rumah, dan kita sendiri boleb jadi tak sihat hirup udara dari sampah tu.

Itu lah perumpamaan nya.

Alfalfa

Detoks seluruh tubuh dari hujung rambut sampai ke hujung kaki.

Hanya 10 biji Alfalfa sehari dah boleh buat kita rasa bertenaga.

Garlic

Tugas dia halau parasit. Garlic juga bagus sebagai anti-bakteria.

Bawang putih memang bagus untuk kesihatan.

Tapi bawang putih yang kita selalu masak kat dapur tu dah banyak hilang khasiat sebab dipanaskan.

Bawang putih yang khasiat dia masih intact, adalah bawang putih yang mentah.

Ada property nama Allicin dalam bawang putih yang bagus untuk badan kita detoks.

Detoks ini boleh juga didapati bila kita cincang bawang putih.

Tapi kalau dah tumis tu, hilang lah segala Allicin.

Sebab itu, kita ambil Garlic Shaklee, khasiat seperti bawang putih mentah.

Peppermint Ginger

Bantu buang angin dalam badan.

Biasa kalau kita berangin, sakit kepala kita, sakit perut.

Angin tu ada toksin.

Jadi kita buang toksin dalam bentuk angin, bersama Peppermint Ginger.

Jadi kalau kentut busuk, bersyukur lah sebab badan kita sedang buang toksin yang membahayakan tubuh.

 

cara detoks 1

 

Sekiranya anda dapatkan set ini, maka anda terus layak jadi ahli Shaklee (PERCUMA KEAHLIAN)

Untuk order dan mulakan Detoks Shaklee, anda boleh terus Whatsapp saya 018-3164133

Khas untuk detoks, saya akan guide cara makan yang saya dan kawan-kawan amalkan untuk dapat kesan.vDan juga bantu sikit-sikit tentang resipi sihat tapi sedap untuk detoks.

Nasi masih dalam kategori boleh makan. Jadi, jangan risau 😉

beli shaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge