Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Month: December 2017

PENGEDAR TOP VIVIX SHAKLEE MALAYSIA

Protected: Tip Untuk Detoks : Eksklusif Untuk Pelanggan CepatSihat Sahaja!

There is no excerpt because this is a protected post.

5 Jenis Detoks Untuk Dapatkan Tubuh Yang Lebih Sihat

Walaupun kita rasa badan kita sihat, tapi sebenarnya kita ada benda tersembuyi dan senyap dalam badan kita… TOKSIN! Dan toksin ni macam-macam. Bukan je dari apa yang kita makan, tapi kita hidu, kita sentuh, kita sapu ke kulit, kita guna… Jadi, walaupun rasa sihat je kita wajib buat detoks ni. KENAPA KITA PERLU DETOKS? Singkirkan…
Read more

10 Sebab Penting Kenapa Semua Orang Perlu Buat Detoks

Antara penyebab badan kita penat berpanjangan ialah bila hati kita tak boleh nak buat proses detoks (buang toksin) dengan baik. Hati kita memecahkan dan membuang hasil-hasil sampingan dari metabolisma kita, serta daripada toksin-toksin makanan yang kita ambil. Antara kesan-kesan hati yang mengalami isu untuk menjalankan detoks dengan baik :  sakit kepala, susah tidur, pening  mata…
Read more

Cara Detoks Semulajadi, Paling Selamat Dan Berkesan

Sekarang dah banyak cara detoks yang dikongsikan dilaman sesawang dan socmed, namun macam mana kita nak pastikan cara detoks yang paling selamat dan berkesan untuk badan kita? Betul ke lambakan produk yang ada kat luar tu semuanya selamat? Sebenarnya, ada cara detoks semulajadi yang selamat dan berkesan untuk kita. Saya sendiri berpengalaman dan mendapat kesan…
Read more

Cara Kira BMI Untuk Tentukan Berat Badan Ideal

Body Mass Index (BMI) atau Indeks Jisim Tubuh (IJT) adalah petunjuk untuk anda mengukur berat badan anda berbanding dengan ketinggian sebagai satu kaedah menentukan tahap indeks tubuh anda. BMI merupakan pengukuran komposisi badan secara tak langsung sebab ia sangat berkaitan dengan lemak yang terdapat dalam berat badan serta ketinggian seseorang. Cara Mudah Kira BMI Untuk Tentukan Berat Badan…
Read more

Protected: Testimoni : Doktor Kata Penyakit Auto Imun Saya Takkan Baik ..

There is no excerpt because this is a protected post.

Darah Tinggi : Perhatikan Kalau Ada Tanda-Tanda Ini.

Ramai orang tak sedar yang dia ada darah tinggi yang bahaya. Sebab utama masalah ni tak dapat dikesan adalah kerana tanda dan gejalanya yang selalu tak jelas dan kelihatan. Satu-satunya cara untuk tentukan dengan yakin adanya masalah hipertensi adalah dengan ujian tekanan darah secara berkala. Darah Tinggi : Perhatikan Kalau Ada Tanda-Tanda Ini. Berikut ini…
Read more

Testimoni : Hipertensi Sampai Kena Warded Akibat Stroke

Bila kita dapat kawal tekanan darah, kita dapat cegah dari penyakit seperti kegagalan jantung, stroke, penyakit buah pinggang kronik dan serangan jantung. Ramai orang menghidap tekanan darah tinggi bertahun-tahun tanpa mereka sedar. Sebab biasanya, darah tinggi ini TIADA SIMPTOM. Tapi bila dibiarkan tanpa rawatan, ia boleh rosakkan arteri dan organ-organ penting dalam badan. Sebab tu…
Read more

4 Cara Nak Tahu Usus Kotor.

Tahu tak bahawa usus boleh jadi kotor akibat makanan dan minuman yang kita ambil setiap hari? Setiap makanan dan minuman akan melalui proses pencernaan di dalam perut, tapi sebahagian dari sisanya akan berkumpul menjadi ‘sampah’ dan boleh membahayakan kesihatan. 4 Tanda Untuk Tahu Usus Anda Kotor Susah untuk buang air besar (sembelit) Apabila mengalami sembelit,…
Read more

10 Ciri Dan Tanda Anda Mungkin Menghidap Kanser Mulut

Kanser. Penyakit yang paling gerun didengar kerana adakala hadirnya anda tanda. Dan betapa pantasnya ia merebak dalam badan kita apabila kita tidak memahami tanda dan signal yang diberi oleh tubuh badan kita. 10 Ciri Dan Tanda Anda Mungkin Menghidap Kanser Mulut Berikut ini tanda dan ciri kanser mulut yang perlu anda waspada : Berlaku pembengkakan,…
Read more

error: Content is protected !!