Doktor Kata Benjolan Tu Tak Bahaya, Tak Sangka Rupanya Ia Kanser Limfoma…

kanser limfoma

Assalamualaikum

Saat anak diuji dengan sakit demam, batuk dan selsema pun dah cukup merobek hati dan naluri seorang ibu, apatah lagi bila dikhabarkan anak menghidap penyakit kanser. Bukan suatu penyakit yang ringan, bahkan nyawa jadi taruhan.

KANSER LIMFOMA.

Itulah yang didiagnos kepada anak seorang wanita cekal ini, sehinggalah beliau bertemu dengan kaedah yang menjadi asbab penyembuhan anaknya daripada kanser limfoma.

Ikuti kisah dan pengalaman wanita ini, bagaimana anaknya kembali sembuh daripada kanser limfoma dengan izin Allah.

 

——————-

“Doktor Kata Benjolan Tu Tak Bahaya, Tak Sangka Rupanya Ia Kanser Limfoma…”

Akak nak share kenapa akak jatuh cinta dengan vivix shaklee. Tak kisahlah apa orang kata pasal vivix. Tapi yang pastinya vivix sudah sebati dengan kami.

Kisahnya bermula dengan anak kami. Kami diuji anak mendapat kanser tahap 4. Berat badan semakin menurun, pucat dan kesihatan semakin menurun.

Anak telah menjalani rawatan kimoretapi. Tetapi masih terdapat benjolan kecil di beberapa tempat ditubuh anak. Walaupun doktor bagitau benjolan itu tidak merbahaya.

Tapi akak tak puas hati. Akak tak salahkan pihak hospital malah akak berterima kasih kepada mereka kerana telah memberi rawatan kepada anak akak.

Akak terus usaha untuk mencari vitamin yang sesuai untuk anak sehingga bertemu vivix shaklee ni. Akak try berikan kepada anak. Alhamdulillah benjolan tu sudah tiada.

Apa sebenarnya benjolan tu? Korang tau tak? Ha itu la kalenjar yang membengkak tapi tidak sakit. Dan sebab itu juga anak kami lambat terima rawatan. Jadi pesanan akak kepada korang semua janganlah abaikan sekiranya berlaku apa- apa perubahan di tubuh kita.

Penyebab kanser ini juga kerana adalah kekurangan nutrisi dalam tubuh. Jadi vivix membantu topup kekurangan nutrisi dalam tubuh.

Diberi Harapan 50-50 Je..

Berbalik kepada anak akak. Doktor pernah berkata tak mustahil sel kanser akan aktif semula walau sudah menjalani rawatan kimoterapi. Kami diberi harapan 50-50 sama ada anak sihat atau sebaliknya. Kalau la doktor pula berkata macam tu kepada korang, apa perasaan korang agaknya. Masa tu hanya Allah saja tau perasaan kami.

Kebanyakan patient yang masuk ward tempohari, ada yang sudah menjalani kimoterapi 2@3 tahun yang lepas. Dan setiap hari kami menyaksikan ibu menangisi pemergian anak tercinta.

Sebak pula bila mengenang kembali detik- detik bersama mereka yang senasib dengan anak akak. Lebih- lebih lagi dibulan ramadan ni. Bersahur dan berbuka bersama mereka. Al fatihah buat anak- anak syurga. Sudah pasti tempatmu di syurga sana.

Kerana itu la akak sharekan kisah anak akak kepada semua orang, supaya tiada lagi tangisan anak yang kesakitan dan tangisan ibu kerana permergian insan tersayang.

Bukan nak melawan takdir Allah.

Tapi sekurangnya kita sudah berusaha dan berikan yang terbaik kepada mereka.

Tak salah kita berusaha dengana vivix shaklee. Allah Maha Penyembuh dan Mengetahui apa yang tersurat dan tersirat.

Hanya kita dan Allah saja yang tau. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.

Kepada mereka yang suka buat tuduhan melulu, selamilah perasaan orang lain. Korang ada keluarga. Apa perasaan korang bila ujian ini menimpa kepada korang?

DUIT BOLEH DICARI TAPI NYAWA TIADA GANTINYA.

Salam Ramadan Kareem.

#kanser
#vivix
#kanserlymphoma

kanser limfoma 1

rawatan kanser limfoma

 

cara cegah kanser limfoma

 

BAGAIMANA NAK DAPATKAN VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sila hubungi Puan Zulaikha ditalian 018-3164133 untuk mendapatkan konsultasi tentang tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Muar dan Tangkak, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Muar dan Tangkak.

beli-sekarang-juga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge