Lelaki Ini Alami Masalah Penglihatan Akibat Strok, Hasil Keputusan Doktor Memeranjatkan!

cara pulihkan strok

Assalammualaikum.

Saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein. Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan.

Dan mungkin tamai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan-rakan yang lain.

Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami saya juga…yang dah consume dengan Vivix lebih setahun..untuk bantu atasi masalah stroke beliau.

Kebiasaannya, orang stroke ini mempunyai masalah mata kan.. Kadang-kadang sukar untuk melihat…akibat dari sel-sel yang dah mati di otak mereka.. Begitu juga dengan suami saya.

Pada mulanya, beliau hanya menghadapi masalah pertuturan..Tapi tidak diketahui juga menghadapi masalah mata..mungkin sebab silau..atau pun masalah saraf pada mata.

Kami dapat tahu bila membuat pemeriksaan susulan di bahagian Rehab di Hospital..Selepas itu, doktor menyarankan untuk melakukan pemeriksaan mata di bahagian pakar mata.

Tapi..apa yang memeranjatkan saya dan juga doktor mata..semua ujian mata yang dijalankan tidak menunjukkan pun beliau menghadapi masalah mata..Malah semuanya ‘perfect’ …Sampaikan doktor pun berkata “Saya sendiri pun tidak dapat bacaan macam ni”

Ini lah hasilnya setelah consume Vivix..yang dah lebih setahun..Alhamdulillah..Dengan izin Allah s.w.t…mata suami semakin baik walaupun beliau sudah pun berumur hampir 40 tahun.

Malah kalau dilihat pun..tiada satu uban pun ada di kepalanya..dan kelihatan awet muda lagi..Memang terbaiklah Vivix.

Terima kasih Vivix kerana menjadikan saya dan keluarga semakin sihat.

masalah mata akibat strok pulih

 

BAGAIMANA NAK DAPATKAN VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sila hubungi Puan Zulaikha ditalian 018-3164133 untuk mendapatkan konsultasi tentang tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Muar dan Tangkak, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Muar dan Tangkak.

beli-sekarang-juga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge