Sakit Lutut Mak Hilang Dalam 3 Hari Dengan Ramuan Semulajadi

Admin dan mak. Macam kembar?

Assalamualaikum

Kali ni admin nak cerita sedikit kisah benar, kisah dan pengalaman mak sendiri yang hilang sakit lutut dengan ramuan semulajadi. Biasalah, sakit lutut dan sendi ni memang berisiko tinggi menyerang warga emas. Namun usia muda pun bukan penentu takde masalah sendi dan lutut ni, terutama atlet dan beberapa golongan tertentu.

Bermula Dengan Sakit Sendi

Dua tahun lepas, mak alami sakit sendi sampai tangan langsung tak boleh nak angkat. Puas mak berulang alik ke klinik, telan bermacam jenis ubatan dan painkiller, namun tetap tiada perubahan.

Alhamdulillah, lepas mak cuba set suplemen sakit sendi selepas seminggu, tangan mak dah boleh angkat benda berat dan buat kerja harian macam biasa. Subhanallah!

Sakit Lutut Menyerang

3 bulan yang lepas, kami berbual di telefon.

Mak mengadu, lutut mak sakit sangat sampaikan nak solat terpaksa duduk. Dalam hati mak dah berkira-kira, takkan kena solat duduk sampai bila-bila??? Mak taknak.

Kemudian mak sambung cerita,

“Nak tahu long? Mama ambil vivix Shaklee tu XX sudu sehari, lepas 3 hari hilang terus rasa sakit lutut tu macam tak pernah sakit lutut pulak!”

Dalam hati saya, mashaAllah syukur banyak-banyak.

Memang susah hati dengar bila mak sakit. Mak masih bekerja walaupun dah berumur 55 tahun.

Syukur Allah rezekikan untuk belanja mak vivix ni.

Kalau boleh, sampai bila-bila pun nak mak konsisten dengan vivix ni, sebab lepas beberapa lama ambil, result ujian kesihatan mak semua cantik sampai doktor pun puji. Syukuuuur lagi.

Admin dan mak. Macam kembar?
Admin dan mak. Macam kembar?

Ada Yang Senasib

Tak sangka, rupanya ramai betul yang ‘senasib’ macam mak saya. Alami sakit lutut tak kira masa.

Dan feedback yang diterima lepas amalkan vivix ni, sama macam kesan yang mak dapat.

Allahuakbar!

punca sakit lutut

“Akak lepas ambik vivix tu, alhamdulillah lutut Kak La kurang sakit doh. Kalau tak , tokleh nak rukuk masa solat.”

 

Seronok berbunga-bunga hati tiapkali dapat feedback begini.

Bagaimana Vivix Berfungsi Membantu Masalah Sakit Lutut?

Seperti yang admin dah jelaskan dalam entri sebelum ni, Vivix Shaklee mengandungi anthocyanin (sejenis antioksidan yg kuat) yang boleh bertindak membantu mengatasi masalah keradangan dan juga baik untuk kesihatan tubuh badan keseluruhan. Vivix mengandungi bahan yang istimewa dan manfaatnya yang luar biasa.

Dalam satu jurnal kajian saintifik bertajuk Scientific Evidence and Rationale for the Development of Curcumin and Resveratrol as Neutraceutricals for Joint Health (Int J Mol Sci. 2012; 13(4): 4202-4232.), dapat disimpulkan bahawa telah terbukti resveratrol boleh membantu :

  • Mengekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi.
  • Mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.

Berapa Kos Ramuan Semulajadi Vivix Shaklee?

Nilainya sangat berbaloi dengan kualiti ramuan semulajadi yang dihasilkan melalui ribuan ujian klinikal selama beberapa tahun oleh saintis terkemuka dunia. Harganya sangat murah, hanya RM 475 untuk sebotol Vivix dan RM 805.60 untuk pengambilan 2 botol.

Bukan itu je, anda juga turut mendapat beberapa keistimewaan :

  • Keahlian Percuma
  • Penghantaran Percuma
  • Cashback bonus pada bulan hadapan

Sangat berbaloi kan? =D

Sekiranya ibu atau ayah anda mengalami masalah sakit lutut, anda boleh hadiahkan set ini kepada mereka sebagai tanda kasih dan sayang anda pada mereka, meskipun jasa mereka takkan pernah mampu kita balas.

Dan jika anda berminat untuk mendapat konsultasi eksklusif dan cara pengambilan yang betul dan berkesan daripada saya, boleh terus whatsapp Puan Zulaikha di talian 018-3164133 untuk tempahan dan pertanyaan.

Atau anda boleh terus buat pembelian secara online dengan klik gambar dibawah, suplemen akan dihantar terus ke rumah anda!

Semoga ikhtiar kita akan mendapat keberkatan dan kasih sayang daripada Allah♥

 

beli-sekarang

Melaburlah demi kesihatan anda kerana ia tiada galang gantinya.

Zulaikha Ali

018-3164133

ummuayyash87@gmail.com

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit.

 

 

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge