TESTIMONI : Penghidap Diabetes 20 Tahun Sembuh Dengan Ikhtiar Suplemen Vivix Shaklee

rahsia-bebas-diabetes

Assalamualaikum

Ramai kawan-kawan dan pelanggan datang mengadu kat KakZue masalah kesihatan mak ayah masing-masing terutama diabetes ni. Ada yang bagitau mak/ayah dah terpaksa dialisis, mata kabur, buah pinggang bocor, tangan pulak kebas-kebas dan paling teruk kaki hampir nak kena potong.

Sedihlah hati si anak memikirkan cara macam mana nak bantu mak ayah bagi sihat semula. Inilah juga yang dialami oleh Puan Anisah Abdullah.

Ayah beliau dah 20 tahun menghidap diabetes atau kencing manis ni. Bila beliau dapat tahu je khasiat dan kebaikan Vivix Shaklee ni, tanpa ragu dan bertangguh terus bagi ayahnya untuk mencuba.

Dalam Vivix Shaklee mengandungi asid klorogenik iaitu antioksifan paling banyak dalam semua jenis carrot. Asid klorogenik ni lah yang bertanggungjawab untuk mengurangkan diabetes yang disebabkan oleh pengambilan kopi.

Tak sabarkan nak tahu respon dan feedback dari Puan Anisah tentang ayahnya yang dah 20 tahun menghidap diabetes dan hampir kena dialisis ni😱

rawatan-semulajadi-diabetes

Respon Puan Anisah,

“Ayah saya adalah penghidap kencing manis (diabetes) sudah hampir 20 tahun. Bacaan gula dalam darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical check up, organ dalaman ayah saya sudah berada di stage 4 dan perlu melakukan dialisis.

Selepas consume Vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal, dialisis tak perlu dibuat dan doktor pulak ragu-ragu nak buat conclusion yang ayah saya sudah bebas diabetes. Doktor macam tak percaya yang rekod kesihatan ayah seperti orang normal tanpa masalah diabetes.

Alhamdulillah!

 

Sekiranya anda atau ibu bapa anda mengalami masalah yang sama dengan Puan Anisah ni dan ingin mencuba vivix Shaklee sebagai ikhtiar, harga sebotol hanya serendah Rm 475 sahaja. Namun ada PROMOSI HEBAT sehingga 15 Oktober 2016 ini.

Dengan setiap pembelian 2 Botol Vivix anda akan dapat :

  • PERCUMA KEAHLIAN seumur hidup
  • Harga Vivix pada harga ahli (Jimat lebih Rm 200)
  • PERCUMA Sebotol Vitamin C yang berharga Rm 92.50
  • PERCUMA penghantaran ke seluruh Malaysia
  • Bonus Cash pada bulan hadapan

Hubungi KakZue 018-3164133 sekarang untuk dapatkannya. KakZue akan berikan sekali konsultasi eksklusif dan cara pengambilan yang betul agar anda dapat memperoleh kesan optimum dengan pengambilan Vivix Shaklee ini.

Atau anda ingin membuat tempahan sendiri, boleh terus klik sahaja pada gambar dibawah. Sekiranya anda mengalami masalah untuk membeli, hubungi KakZue 018-3164133 untuk bantuan ye☺

 

esell-shaklee

 

Zulaikha | 018-3164133

Shaklee Independent Distributor (1075383)

ummuayyash87@gmail.com

Pengedar Shaklee Kawasan Muar dan Seluruh Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge