3 Paten Vivix Sebagai Tanda Dan Bukti Hak Eksklusif Shaklee

kebaikan-lobak-ungu

Patent Pending.

Apa yang dimaksudkan dengan patent pending?

Patent pending ini merujuk kepada pemeliharaan hak cipta. Macam selalu orang sebut, hak cipta terpelihara tu. Itu lah dia patent pending.

Tujuan patent ini adalah untuk memelihara produk kita dari di ciplak oleh orang yang tidak bertanggungjawab yang hanya ingin mengaut keuntungan semata-mata. Orang seperti inilah yang boleh merosakkan nama baik produk kita. Bila dah di paten, tak delah kita jumpa klon produk kita di pasaran.

Apa Eksklusifnya Vivix Shaklee Sehingga Ia Dipatenkan?

Baik, mungkin ada yang tidak tahu..mari saya kongsikan dengan anda semua.

Anggur Muscadine ni kena tanam di satu ladang yang terbesar diduni. Ulang sekali lagi, TERBESAR DI DUNIA. The only one dan tiada di tempat lain. Perkara ini sangat menarik perhatian Mr. Roger Barnett selaku CEO Shaklee, dan beliau telah membeli hak pengeluaran eksklusif ladang tersebut.

Apa tindakan Roger Barnett?

Beliau terus buka satu kontrak antara mereka untuk kunci seluruh tanaman Anggur Muscadine dan ianya hanya eksklusif untuk Shaklee sahaja!

Apa Yang Shaklee Patentkan Untuk Vivix

patent-pending-vivix

Baik, ada 3 perkara yang Shaklee patentkan untuk Vivix ;

1) Cold Filling Extraction

Yang dimaksudkan dengan Cold Filling Extraction ni adalah, buah-buah yang digunakan dalam Vivix Shaklee di perah untuk keluarkan patinya dengan suhu yang rendah. Ini kerana, apabila proses perah yang menggunakan air panas atau suhu yang tinggi, ia akan menyebabkan kurangnya kualiti walaupun kuantitinya mungkin lebih banyak.

2) Gabungan Polifenol

Terdapat 15 gabungan polifenol dan resveratrol dan ianya hanya dirumuskna pada Vivix Shaklee.

3) Semulajadi Tanpa Pengawet

Orang kata, nak tengok madu asli, letaklah di freezer dan ianya tidak akan beku. Yes, sama juga dengan Vivix Shaklee. Letak diluar, ia tidak meruap. Dan bila letak di freezer ia tidak membeku! Dan tindakan ini tanpa bantuan bahan-bahan kimia 😀

patent-pending-vivix-shaklee

10 Kebaikan Umum Vivix Shaklee

  •  Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser daripada menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  •  Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  •  Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  •  Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
  •  Membantu dalam proses penurunan berat badan
  • Menyokong kesihatan mata
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  •  Menggalakan kesihatan keseluruhan

Rasa teruja nak cuba Vivix Shaklee?

Terus capai phone anda dan hubungi saya di talian 018-3164133 (Puan Zulaikha) untuk dapatkan Vivix secara eksklusif beserta konsultasi dan cara pengambilan yang betul.

rawatan-terbaik-diabetes

Admin cepatsihat.com,

Zulaikha | 018-3164133

Shaklee Independent Distributor (1075383)

ummuayyash87@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge